POLITICA DE CALITATE
Obiectivul major al politicii de management al calității este acela de a satisface cerințele clientului
prin oferirea de servicii de calitate, la un preț convenabil, care să fie în conformitate cu
reglemenările în vigoare, cu normele de securitate și de mediu.
Scopul nostru este:
Mai jos vă prezentăm strategia noastră
Aplicare în mod eficient
De a aplica în mod eficient cerințele prevăzute de schema de certificare, respectiv REGULAMENTUL (UE) 2018/848 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 30 mai 2018 privind producţia ecologică și etichetarea produselor ecologice și de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 834/2007 al Consiliului cu toate actele delegate și de implementare, precum și cerințele naționale legislative referitoare la agricultura ecologică,
Prevenție
De a preveni neconformitățile în toate fazele ce se derulează în procesul de certificare a produselor ecologice,
Accesibilitate
De a face accesibile serviciile prestate pentru toate categoriile de operatori, indiferent de dimensiunea unităţii, domeniul certificării, calitatea de membru în orice organizaţie sau grup, numărul de certificări emise deja, etc.
Îmbunătățire
De a îmbunătăţi continuu performanţele globale ale societăţii,
Trasabilitatea
De a asigura trasabilitatea clară a oricărui produs certificat, inclusiv prin identificarea lotului,
Îndeplinirea cerințelor
De a ne asigura că toate activitățile și produsele controlate îndeplinesc în mod constant cerințele schemei de certificare, dar și cerințele prevăzute de legislația orizontală pentru fiecare categorie/ subcategorie de produs,
Obiective:
Mai jos vă prezentăm obiectivele noastre
Obținere acreditare
Obținerea acreditării ca organism de certificare produse ecologice în conformitate cu REGULAMENTUL (UE) 2018/848 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 30 mai 2018 privind producţia ecologică și etichetarea produselor ecologice și de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 834/2007 al Consiliului,
Obținerea aprobării
Obținerea aprobării ca organism delegat de către MADR pentru a desfășura controale oficiale la operatorii înregistrați în sistemul de control privind metoda de producție ecologică,
Menținere și îmbunătățire
Menţinerea și îmbunătățirea continuă a Sistemului de Management al Calităţii,
Menţinerea şi lărgirea sectorului de piaţă,
Menținerea unui dialog continuu cu clienții și colaboratorii în scopul actualizării politicii și obiectivelor calității,
Aportul la dezvoltare
Aportul la dezvoltarea durabilă a mediului economic și social în care ne desfășurăm activitatea, inclusiv prin susținerea clienților noștri, acordând o atenție deosebită riscurilor de imparțialitate;
Respectarea actelor legislative și normative în vigoare;
Asigurarea resurselor necesare pentru implementarea și funcționarea adecvată a Sistemului de Management al Calitatii;
Îmbunătățirea continuă a nivelului de instruire și motivare a angajaților în ceea ce privește calitatea,
Promovarea și identificarea
Promovarea principiilor calității în toate etapele ciclului de management: planificare, organizare, conducere, control și aplicare a recomandărilor de îmbunătățire,
Identificarea cerințelor clienților în scopul creșterii satisfacției acestora;
Optimizarea caracteristicilor calitative ale produselor certificate și serviciilor furnizate;
Realizarea serviciilor la un cost optim, în conformitate cu specificațiile definite și cu reglementările în vigoare;
Reducerea, prevenirea, menținerea
Reducerea pe cât posibil a costurilor de furnizare servicii, fără a compromite calitatea,
Prevenirea, detectarea și corectarea tuturor neconformităților față de cerințele reglementate;
Îmbunătățirea comunicării între salariați în toate etapele, de la departamentul administrativ până cel mai înalt nivel;
Menținerea unor relații avantajoase cu colaboratorii.
Întreg pesonalul societății este conştient de faptul că această politică referitoare la calitate contribuie şi la:
• câştigarea unei poziţii cât mai bune pe piaţă;
• creşterea profitului;
• cointeresarea şi creşterea moralului angajatilor;
• comunicarea cât mai bună cu clienţii, furnizorii şi între angajaţi.
Astfel, ne angajăm în afaceri într–o maniera etică şi integrată pe principii de parteneriat, demnitate şi respect faţă de părţile interesate în societatea noastră.
Participarea la implementarea şi menţinerea sistemului calităţii este sarcina de serviciu a fiecărui angajat. Răspunderea pentru calitate este a tuturor şi a fiecărui angajat în parte.
Nu se admit abateri de la prezenta Politică de calitate sau irosirea de resurse în niciunul dintre procesele desfașurate de către societate.