About

POLITICA DE CALITATE

Obiectivul major al politicii de management al calității este acela de a satisface cerințele clientului
prin oferirea de servicii de calitate, la un preț convenabil, care să fie în conformitate cu
reglemenările în vigoare, cu normele de securitate și de mediu.

Sistemul de Management al Calitatii

Prin Sistemul de Management al Calitatii se garantează că procesele și activitățile desfășurate sunt planificate, controlate și îmbunătățite continuu, pentru a furniza clienților și consumatorilor de produse alimentare ecologice încredere și satisfacție că produsele certificate de către Natural Cert SRL îndeplinesc în mod constant cerințele de calitate.

Procesul de Management al Calitatii

Întregul proces de certificare se realizează prin implementarea și menținerea unui Sistem de Management al Calității în concordanță cu cerințele prevăzute de standardul internațional SR EN ISO/ CEI 17 065: 2013- Evaluarea conformității. Cerințe pentru organisme care certifică produse, procese și servicii.

Scopul nostru este:

Mai jos vă prezentăm strategia noastră

Aplicare în mod eficient

De a aplica în mod eficient cerințele prevăzute de schema de certificare, respectiv REGULAMENTUL (UE) 2018/848 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 30 mai 2018 privind producţia ecologică și etichetarea produselor ecologice și de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 834/2007 al Consiliului cu toate actele delegate și de implementare, precum și cerințele naționale legislative referitoare la agricultura ecologică,

Prevenție

De a preveni neconformitățile în toate fazele ce se derulează în procesul de certificare a produselor ecologice,

Accesibilitate

De a face accesibile serviciile prestate pentru toate categoriile de operatori, indiferent de dimensiunea unităţii, domeniul certificării, calitatea de membru în orice organizaţie sau grup, numărul de certificări emise deja, etc.

Îmbunătățire

De a îmbunătăţi continuu performanţele globale ale societăţii,

Trasabilitatea

De a asigura trasabilitatea clară a oricărui produs certificat, inclusiv prin identificarea lotului,

Îndeplinirea cerințelor

De a ne asigura că toate activitățile și produsele controlate îndeplinesc în mod constant cerințele schemei de certificare, dar și cerințele prevăzute de legislația orizontală pentru fiecare categorie/ subcategorie de produs,

About

Oferim încredere consumatorilor de produse ecologice

Produsele certificate de către Natural Cert SRL sunt sigure, de calitate și etichetate adecvat.

Obiective:

Mai jos vă prezentăm obiectivele noastre

Obținere acreditare

Obținerea acreditării ca organism de certificare produse ecologice în conformitate cu REGULAMENTUL (UE) 2018/848 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 30 mai 2018 privind producţia ecologică și etichetarea produselor ecologice și de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 834/2007 al Consiliului,

Obținerea aprobării

Obținerea aprobării ca organism delegat de către MADR pentru a desfășura controale oficiale la operatorii înregistrați în sistemul de control privind metoda de producție ecologică,

Menținere și îmbunătățire

Menţinerea și îmbunătățirea continuă a Sistemului de Management al Calităţii,

Menţinerea şi lărgirea sectorului de piaţă,

Menținerea unui dialog continuu cu clienții și colaboratorii în scopul actualizării politicii și obiectivelor calității,

Aportul la dezvoltare

Aportul la dezvoltarea durabilă a mediului economic și social în care ne desfășurăm activitatea, inclusiv prin susținerea clienților noștri, acordând o atenție deosebită riscurilor de imparțialitate;

Respectarea actelor legislative și normative în vigoare;

Asigurarea resurselor necesare pentru implementarea și funcționarea adecvată a Sistemului de Management al Calitatii;

Îmbunătățirea continuă a nivelului de instruire și motivare a angajaților în ceea ce privește calitatea,

Promovarea și identificarea

Promovarea principiilor calității în toate etapele ciclului de management: planificare, organizare, conducere, control și aplicare a recomandărilor de îmbunătățire,

Identificarea cerințelor clienților în scopul creșterii satisfacției acestora;

Optimizarea caracteristicilor calitative ale produselor certificate și serviciilor furnizate;

Realizarea serviciilor la un cost optim, în conformitate cu specificațiile definite și cu reglementările în vigoare;

Reducerea, prevenirea, menținerea

Reducerea pe cât posibil a costurilor de furnizare servicii, fără a compromite calitatea,

Prevenirea, detectarea și corectarea tuturor neconformităților față de cerințele reglementate;

Îmbunătățirea comunicării între salariați în toate etapele, de la departamentul administrativ până cel mai înalt nivel;

Menținerea unor relații avantajoase cu colaboratorii.

Preocuparea permanentă a managementului pentru menținerea, aplicarea, îmbunătățirea continuă a eficacității sistemului de management integrat, calitatea produselor certificate, protecția mediului înconjurător, sănătatea și securitatea ocupațională sunt elemente de bază în strategia dezvoltării societății.

De aceea, managementul de la cel mai înalt nivel se angajează pentru asigurarea resurselor și implicarea imediată în realizarea obiectivelor.

Succesul în piață

Pentru succesul în competiția pe piață, Sistemul de Management al Calitătii se aplică fiecărei parți a organizației, iar îmbunătățirea calității este un proces continuu.

O atenție deosebita se acordă educării și instruirii fiecărui angajat pentru utilizarea creativității personale în scopul aplicării politicii în domeniul calității.

Responsabilul cu managementul calității are autoritate și responsabilitate pentru stabilirea, implementarea și menținerea sistemului de management al calitătii.

Sistemul

Sistemul de Management al Calitătii documentat stabilește angajamentul si cooperarea tuturor membrilor managementului și este menținut prin audituri interne și analize de management, în scopul asigurarii eficacității continue și eficienței funcționării acestuia.

Prezenta politică asigură cadrul pentru stabilirea și analizarea obiectivelor calității și se vor planifica analize pentru adecvarea ei continuă.

Întreg pesonalul societății este conştient de faptul că această politică referitoare la calitate contribuie şi la:

• câştigarea unei poziţii cât mai bune pe piaţă;
• creşterea profitului;
• cointeresarea şi creşterea moralului angajatilor;
• comunicarea cât mai bună cu clienţii, furnizorii şi între angajaţi.

Astfel, ne angajăm în afaceri într–o maniera etică şi integrată pe principii de parteneriat, demnitate şi respect faţă de părţile interesate în societatea noastră.

Participarea la implementarea şi menţinerea sistemului calităţii este sarcina de serviciu a fiecărui angajat. Răspunderea pentru calitate este a tuturor şi a fiecărui angajat în parte.

Nu se admit abateri de la prezenta Politică de calitate sau irosirea de resurse în niciunul dintre procesele desfașurate de către societate.

HAI SĂ LUCRĂM
ÎMPREUNĂ

NATURAL CERT certificare produse ecologice:
-(a) plante și produse vegetale neprelucrate, inclusiv semințe și alte materiale de reproducere a plantelor,
-(b) animale și produse de origine animală neprelucrate,
-(d) produse agricole prelucrate, inclusiv produse de acvacultură, destinate utilizării ca alimente,
-(g) alte produse enumerate în Anexa 1 la Regulamentul (UE) 2018/848 sau necuprinse în categoriile prevăzute la literele a)- f):
-(g6) ceară de albine.

Marius- Iulian VRAJA

Director General – Natural Cert

str. București nr. 30D camera 2
Alba Iulia
România

marius@natural.org.ro

+40 773 987 202

Paula- Liana HUI

Inspecție și Certificare

str. București nr. 30D camera 2
Alba Iulia
România

paula@natural.org.ro

+40 756 648 189

Natural Cert SRL

© 2020 – 2024 NATURAL CERT™
contact-section